12 de maig 2010

Misión eclipse, ja tenim guanyadora !!

Sara Santacana portarà el seu accent de La Segarra a Rapa Nui, moltes felicitats a la guanyadora del concurs.
Llastima que no pugui acompanyar-la Sara Odriozola. Veus, si LV tingués una edició bilingüe podrien anar-hi totes dues.

He estat molt critic amb LV durant tots els post que he anat fent. Que voleu que us digui, m'han sortit així, però si que és cert que m'ho he passat molt bé seguint el concurs.
Hi han coses que m'ha agradat i altres que crec es podrien millorar.

M'ha agradat :

- El millor de tot han estat els concursants, els seus vídeos, la seva creativitat, esforç, enginy i entrega.
- Tal com esperava al principi, m'ha agradat seguir les eines 2.0 dels concursants. Des del feisbuc de'n Xevi, l'Eudald o l'Ester, als blocs del Toni Ibañez (Toni, punyetero, vas privar-nos dels teus comentaris punyents massa aviat), el genial bloc de'n Jaume, Sara O., Sara S. , Miquel Traveria, Xenia i Juan.
- El fet que, poc o molt, s'ha fet divulgació científica. No és que jo vulgui anar de científic ara, però si que penso que és una cosa que convé molt.
- La part de comunicació 2.0 que ha tingut tot plegat.


No m'ha agradat:

- El format. Sí, el format tipus Gran Hermano, OT, ... que, malgrat donar emoció al concurs, és injust amb els esforços dels concursants i el show "eclipsa" massa el contingut.
- Les votacions populars. La opinió de molta gent serveix per escollir la millor opció quan tothom col·labora amb el mateix objectiu. Quan hi han objectius "secundaris", com ara ser d'un determinat foro o localitat, la missió principal es distorsiona.
Això no treu que hagi acabat admirant la capacitat que han tingut els concursants d'aconseguir suport a la xarxa.
- Algunes errades de producció de La Vanguardia.es, com ara que es deixessin el comptador de les votacions obert, que canviessin detalls a darrera hora en la prova de la posta de sol, alguns dels seus vídeos no han quedat gaire fins, no han deixat parlar a l'Odriozola al vídeo final, ...

Malgrat tot, m'alegro molt d'haver seguit el programa i estic d'acord amb les reflexions que fa Víctor Amela ( aprofito per dir que admiro la seva feina a La Contra de LV) sobre el caràcter innovador i pioner del programa.


El concurs s'ha acabat, però des d'aquí seguirem a la intrèpida Santacana a l'Illa de Pasqua quan arribi el moment.
Jo, com que no aniré a Rapa Nui, us he posat una foto del moai de la Plaça Illa de Pasqua d'Olot que vaig fer fa uns dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada